.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نریمان : 500 ميليارد ريال برای احداث كارخانه خودروسازي بابل

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي گفت: در سفردوم هيات وزيران به استان مازندران 500 ميليارد ريال بودجه براي احداث كارخانه ايران خودرو بابل در نظر گرفته شد.
"محسن نريمان " روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اختصاص بودجه براي احداث كارخانه ايران خودرو بابل از نوع تسهيلات اعتباري از بانك صنعت و معدن است و در احداث اين كارخانه مشاركت بعضي از شركتها حتي شركتهاي خارجي نيز مدنظر است.
وي با بيان اينكه در سفراول رياست جمهوري ، اراده لازم براي احداث كارخانه شكل نگرفت و در همان مرحله آغازين با چالش مواجه شد تصريح كرد: طبيعي بود كه اين موضوع در سفر دوم رياست جمهوري به مازندران مطرح شود تا اين طرح به حيطه فراموشي سپرده نشود.
وي بااشاره به اينكه احداث كارخانه ايران خودروي بابل از زمان اجراي عمليات آن تا زمان بهره برداري هشت ماه به طول خواهد انجاميد اظهارداشت: اجراي كارخانه خودروسازي دربابل منوط به عزم جدي مسوولان اين شهرستان است كه اگر كمي سستي و عدم پيگيري را مسوولان بالادست شاهد باشند اين پروژه جزو پروژه هايي خواهد شد كه به تاريخ پيوسته و زمان اجراي آن سالها به طول خواهد انجاميد .
"نريمان" خاطرنشان كرد:اين كارخانه متعلق به همه مازندرانيها خواهد بود و حداقل يك هزار نفر در آن مشغول به كار مي شوند و اين اشتغالزايي با ايجاد كارگاه هاي كوچك قطعه سازي كه اين كارخانه نياز دارد مي تواند بستر مناسبي را براي اشتغال هزاران نفر در استان مازندران ايجاد كند.
شهرستان بابل 480 هزارنفر جمعيت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.